Sprzedaż bezpośrednia z roku na rok coraz silniejsza. Badanie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 0
11.04.2018

Sprzedaż bezpośrednia z roku na rok coraz silniejsza. Badanie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej

Rok 2017 był dla branży sprzedaży bezpośredniej jeszcze lepszy niż 2016 – pokazują dane Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej. Obroty firm całego sektora w Polsce oszacowano na 3 mld 300 mln zł, co oznacza wzrost o 4,6 proc. w stosunku do roku ubiegłego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

45291 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

11 kwietnia 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
11.04.2018

Jak Polacy robią podstawowe zakupy? Badanie „Payback Opinion Poll”

Zakupy, zwłaszcza produktów pierwszej potrzeby, chcemy robić szybko i wygodnie, ale też inteligentnie. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Payback, co czwarty Polak wybiera sklepy położone najbliżej domu. Często nie są to jednak sklepy osiedlowe, ale super- i hipermarkety. Zależy nam na tym, aby móc jak najwięcej potrzebnych rzeczy kupić w jednym miejscu (24%) i przy okazji pozałatwiać inne sprawy (11%).