1 1 0 0 1 4.04.2018Sławomir twarzą sieci Max ElektroSławomir został twarzą sieci salonów Max Elektro. Współpraca marki z gwiazdą „rock polo” będzie trwać cały rok.
0 0 0 0 0 4.04.2018Ruszyło głosowanie w konkursie Dobroczyńca Roku 201815 firm bierze udział w finale konkursu Dobroczyńca Roku. O tym, kto zdobędzie ten tytuł, zdecydują m.in. internauci. Na stronie www.wybierajdobro.pl można zapoznać się z finalistami i zagłosować w pięciu kategoriach. Wśród nich są duże, średnie i małe, lokalne firmy.
0 0 0 0 0 4.04.2018EGF Council ma zapłacić prawie 6 mln zł kary. Decyzja UOKiKEGF Council, pośrednik finansowy, stosował klauzule niedozwolone. Działania firmy były umyślne, a ich celem był maksymalny zysk kosztem konsumentów. Nałożona przez UOKiK kara za te praktyki wyniosła ponad 5,7 mln zł.
1 1 0 0 0 3.04.2018Coca-Cola z kampanią na mistrzostwa świata w piłce nożnej 2018Coca-Cola, oficjalny partner mistrzostw świata FIFA 2018, rozpoczęła kampanię „Gotowi na emocje”. Marka przygotowała spot z okazji tegorocznych mistrzostw.
2 0 0 0 0 3.04.2018„Bądź uważny, bo różne pomysły chodzą po dzieciach” – kampania Nationale-Nederlanden3 kwietnia ruszyła kampania Nationale-Nederlanden. Jej celem jest uświadomienie rodzicom, że kreatywność oraz ciekawość świata to nieodłączne elementy dziecięcej rzeczywistości.
0 4 0 0 0 3.04.2018Blisko 70 proc. internautów nie wie o RODO. Badanie Publicis MediaBlisko 70 proc. internautów nie wie o unijnym rozporządzeniu o ochronie danych osobowych RODO – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Publicis Media. Osoby deklarujące znajomość nowego prawa częściej zgadzają się, że ich dane w Internecie są bezpieczne.
0 6 0 0 0 3.04.2018Wiersze w sklepach, klubach i punktach usługowych. Kampania promująca poezjęPonad 100 tys. wierszy w przeszło 200 miejscach Warszawy będzie można w kwietniu dostać gratis, m.in. podczas zakupów. Akcja „Wiersze w mieście” rozpoczęła się 3 kwietnia. Promuje poezję.
2 0 0 0 0 3.04.2018Kabaret Zachodni w kampanii Juicy FruitMarka Juicy Fruit rozpoczęła wiosenną kampanię reklamową. Do współpracy zaprosiła Kabaret Zachodni. W efekcie powstały krótkie skecze, które pokazują, jak zabawne może być porozumiewanie się bez słów.
2 4 0 0 0 3.04.2018„Niewiarygodne? A jednak!” OLX z kampanią promującą kategorię PracaZ początkiem kwietnia ruszyła kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego OLX. Tym razem marka promuje kategorię Praca.
0 1 0 0 0 1.04.2018„Po co jest PR?” – ukazała się książka Łukasza Zająca21 marca miała miejsce premiera książki Łukasza Zająca „Po co jest PR?”, wydanej przez Wydawnictwo Słowa i Myśli. To publikacja, która pozwala zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, kim są specjaliści ds. PR, jak pracują oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę.