Przed Bożym Narodzeniem różnice w cenach najpopularniejszych prezentów mogą sięgać ponad 100 proc. Badanie Deloitte
  • 0
  • 0
18.12.2018

Przed Bożym Narodzeniem różnice w cenach najpopularniejszych prezentów mogą sięgać ponad 100 proc. Badanie Deloitte

Polacy deklarują, że prezenty chcą kupować wcześniej, a nie czekać do ostatniej chwili. Jak wygląda to w praktyce? Czy w tym roku zaoszczędzili ci, którzy prezenty kupili już w listopadzie. A może raczej zyskała grupa, która czekała z zakupami niemal do pierwszej gwiazdki? Wszystko zależy od kategorii produktów. Takie wyniki przyniosła kolejna edycja „Świątecznego barometru cenowego”, przygotowana przez ekspertów firmy doradczej Deloitte,

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 grudnia 2018

17 grudnia 2018