Spektrum kobiet – kampania Fundacji JiM - Marketing przy Kawie
„Spektrum kobiet. Chcemy być autentyczne!” – kampania Fundacji JiM
  • 3
  • 1
12.06.2023

„Spektrum kobiet. Chcemy być autentyczne!” – kampania Fundacji JiM

Kampania porusza temat specyfiki kobiecego autyzmu. Zwraca także uwagę na problem ich niedodiagnozowania oraz konsekwencji z tym związanych. W inicjatywie wzięły udział dorosłe Polki w spektrum autyzmu: Ida Tymina, Klaudia Lewandowska oraz Dorota Bartosiak.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 czerwca 2023

11 czerwca 2023