0 1 0 0 0 5.06.2023Komputronik rozstrzyga przetarg na obsługę social mediaPrzetarg na na obsługę marki Komputronik wygrała agencja Ancymony. Będzie odpowiedzialna za obsługę kanałów marki na Facebooku, Instagramie i Twitterze.
2 4 0 0 0 5.06.2023Żabka Jush z aktywacją promocyjną oraz dowozami w plenerŻabka Jush w najnowszej kampanii wizerunkowej podkreśla, że jest obecna wszędzie tam, gdzie jej użytkownicy. Działaniom towarzyszy aktywacja konsumencka, polegająca na polowaniu na ukryte w przestrzeni miejskiej, a także w sieci kody promocyjne. Kampania pod hasłem „Zamawiaj tam, gdzie się dzieje! Do domu i w plener” potrwa do ostatniego dnia sierpnia.
1 1 0 0 0 5.06.2023Alior Bank z kampanią Konta Jakże Osobistego na wakacje5 czerwca wystartowała kolejna kampania promująca Konto Jakże Osobiste. Tym razem jest to specjalna, wakacyjna odsłona oferty.
0 1 0 0 0 5.06.2023PKO Bank Polski chce się rozwijać w MetaversePKO BP poszukuje firm, które podejmą współpracę, rozwijając projekty wirtualnych przestrzeni banku. Chce m.in. pojawić się na platformach gamingowych i zbudować modele VR swoich placówek dostosowane do wszystkich gogli dostępnych na rynku.
0 1 0 0 0 5.06.2023Żabka naprawi lub wyczyści buty z WoshwoshOd 5 czerwca można oddać obuwie w sklepach sieci Żabka do szybkiej naprawy lub czyszczenia. Usługi są realizowane wspólnie z Woshwosh, firmą zajmującą się cyrkularnością obuwia, która współpracuje z lokalnymi szewcami, wspierając to ginące rzemiosło.
1 2 0 0 0 5.06.2023„Ekspres Losy” – kampania wprowadzająca nowy produkt Totalizatora SportowegoTotalizator Sportowy wprowadza Ekspres Losy. Wprowadzenie produktu wspiera w czerwcu szerokozasięgowa kampania reklamowa.
1 2 0 0 0 5.06.2023Rusza największa w 2023 r. kampania Maybelline z wirtualną ambasadorkąMaybelline New York (L’Oréal Polska) rozpoczyna największą w tym roku kampanię na polskim rynku i w krajach bałtyckich. Maskarę Falsies Surreal obok globalnej ambasadorki modelki Gigi Hadid promuje wirtualna ambasadorka May.
1 1 0 0 0 5.06.2023„Samodzielni, ale nie sami w podróży” – kampania aplikacji Moje INGING Bank Śląski rusza z komunikacją do młodych osób. Porusza w niej temat pierwszej samodzielnej podróży. Jest to jeden z kroków milowych na drodze do niezależności, w której ING chce towarzyszyć młodym.
0 6 0 0 0 5.06.2023Zanieczyszczenie wody budzi niepokój, ale nie chęć do działania – badanie EkobarometrDwie trzecie Polaków deklaruje, że odczuwa niepokój związany z ryzykiem zanieczyszczenia wody. Tylko jednak 8% wprowadziło w życie ekologiczne nawyki po ostatniej katastrofie na Odrze w 2022 r. Tak wynika z najnowszej fali badania Ekobarometr, zrealizowanego przez SW Research wspólnie z akcją „Operacja Czysta Rzeka”.
0 3 0 0 0 5.06.2023Bracia Kacperczyk ambasadorami marki Carrera w ramach kampanii „Drive Your Story”Marka okularów Carrera wybrała braci Kacperczyk na ambasadorów w Polsce. Maciej i Paweł Kacperczyk to młodzi indywidualiści, których styl wpisuje się w wizję marki i jej kampanii #DriveYourStory.