Soplica ma plebiscyt na smak lata - Marketing przy Kawie
Soplica wystartowała z aktywacją konsumencką
  • 0
  • 1
3.07.2023

Soplica wystartowała z aktywacją konsumencką

Marka wódki i likierów Soplica ruszyła z letnią aktywacją konsumencką. Działania promują konkurs z nagrodami oraz plebiscyt na smak lata.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 lipca 2023

2 lipca 2023

30 czerwca 2023