„Spotkanie niech się stanie” – nowa platforma komunikacji marki Soplica
  • 0
  • 2
22.09.2022

„Spotkanie niech się stanie” – nowa platforma komunikacji marki Soplica

Marka Soplica w najnowszej kampanii prezentuje nową platformę komunikacji. Jej osią jest tytułowe hasło-zaklęcie. Ma podkreślać natychmiastowy efekt Soplicy w stwarzaniu okazji do spotkań.

19 września wystartowała kampania wódki Soplica, której głównymi kanałami będą media społecznościowe. Na potrzeby aktywacji konsumenckich i komunikacji w digitalu hasło „Spotkanie niech się stanie” będzie rozwijane kontekstowo. Pozwala to na dowolne rozszerzanie definicji spotkania i odkrywanie nowych obszarów dla marki.

Główny film składa się z kilku winiet, które używane będą jako osobne krótsze formy, co pozwala na zaspokojenie całorocznych potrzeb komunikacyjnych – z podziałem na sezonowość i zależnie od kontekstu. Pojemność platformy sprawia, że eksplorowanie konceptów i kontekstów jest właściwie nieograniczone. Produktami promowanymi w kampanii są warianty smakowe marki Soplica.

Za koncept strategiczny platformy oraz ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja reklamowa OS3. Produkcją zajęło się studio Graffiti Films. Spoty wyreżyserował Łukasz Zabłocki.

Zespół po stronie agencji OS3 odpowiedzialny za projekt:

  • Koncept kreatywny: Marta Hermanowicz (creative director), Mateusz Reiss (senior art director), Michał Stalmaski (senior copywriter), Małgorzata Gontarczuk (senior art director).
  • Obsługa klienta i procesu: Małgorzata Szerenos (group account director), Luiza Szymańczak (account supervisor).
  • Obsługa kampanii w mediach społecznościowych: Aleksandra Świątkowska (head of social media).
  • 2
Kadr z filmu promującego nową platformę komunikacji wódki Soplica

Kadr z filmu promującego nową platformę komunikacji wódki Soplica

Kadr z filmu promującego nową platformę komunikacji wódki Soplica

22 września 2022