Smak Warszawy wspiera Warszawskie Hospicjum dla Dzieci
  • 0
  • 1
10.04.2007

Smak Warszawy wspiera Warszawskie Hospicjum dla Dzieci

10% zysku ze sprzedaży kuponów podczas festiwalu kulinarnego Taste of Warsaw zostanie przekazane na Warszawskie Hospicjum dla Dzieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 kwietnia 2007

9 kwietnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.04.2007

Pierwsza Euro-Reklama Outdoor Expo potwierdza dobrą koniunkturę w branży

Już po pierwszej edycji największych targów reklamy, druku wielkoformatowego, komunikacji wizualnej i outdooru Euro-Reklama OUTDOOR EXPO. Pod hasłem WIDOCZNIE NAJLEPSI na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich swoją ofertę zaprezentowało 149 firm z 7 krajów świata, a ich stoiska odwiedziło ponad 14 tysięcy profesjonalnych zwiedzających. Rozdano prestiżowe nagrody, a także odbyło się szereg ciekawych konferencji i spotkań służących wymianie informacji i integracji branży. Wniosek jest jeden – rynek out-of-home media czeka dynamiczny rozwój, a pierwsza jego specjalistyczna branżowa impreza targowa zakończyła się sukcesem.