Espresso

4 kwietnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.04.2007

Coś eXtra od serwisu Forda

Ford eXtraservice – to nowe oblicze serwisu Forda, pod jakim działać będą wszystkie autoryzowane serwisy samochodowe tej marki. Po raz pierwszy firma Ford przygotowała logotyp oraz komplet materiałów promocyjnych dla swojego serwisu posprzedażnego. Na podstawie wniosków z badań TNS OBOP stworzono nowy wizerunek autoryzowanego serwisu Forda: Ford eXtraservice, nawiązujący do cech serwisu najczęściej wymienianych przez uczestników badań: przejrzystości świadczonych usług, ich nowoczesności i kompleksowości.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
4.04.2007

Nowe oblicze KFC

Jedną z głównych zasad KFC jest wsłuchiwanie się w potrzeby i opinie swoich Gości. Pod ich wpływem zostały zaprojektowane nowy logotyp i jeszcze bardziej atrakcyjne wnętrza. Klienci nie mogą żyć bez Internetu, więc KFC, jako pierwsza sieć restauracji w Polsce, wprowadzi nielimitowany, bezpłatny dostęp do sieci. Goście chcą pić coraz więcej, żeby dostarczyć organizmowi wymaganą dzienną normę płynów. Dlatego KFC ma dla nich nową usługę: „Pij, ile chcesz” – Free Refill! Jest pysznie w KFC!

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.04.2007

Cam Media promuje ślubną kolekcję Macieja Zienia

W Warszawie trwa realizowana przez CAM Media kampania typu Transit Advertising promująca najnowszą kolekcję sukien ślubnych zaprojektowanych przez Macieja Zienia. Autobusy miejskie wybrano na medium reklamowe ekskluzywnej kolekcji, aby zwrócić uwagę na jej dostępność dla każdej kobiety marzącej o pięknej i niepowtarzalnej sukni ślubnej. Jest to kolejna warszawska kampania tranzytowa realizowana przez CAM Media dla polskiego projektanta.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.04.2007

Wiosenna kampania Cyfry +

Od 30 marca do 8 kwietnia w ogólnopolskiej telewizji trwa wiosenna kampania reklamowa CYFRY+, w której wykorzystano dwa nowe 30-sekundowe spoty telewizyjne. Spot o tematyce filmowej komunikuje fakt, ze najnowsze hity kinowe oglądać można tylko w CANAL+ i HBO dostępnych na wyłączność w CYFRZE+. Spot o tematyce sportowej informuje, że najlepsze piłkarskie ligi europejskie - hiszpa ską, włoską, francuską i angielską - oglądać można wyłącznie w CANAL+.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.04.2007

Przez nos do portfela

ConSensus Technology przygotował i wdrożył koncepcję marketingu zapachowego w 25 salonach Wittchen z ekskluzywną galanterią skórzaną. Projekt wdrożenia marketingu zapachowego w tej sieci powstał pod koniec ubiegłego roku. Testowano kilka wariantów zapachu jak również optymalizowano techniczną stronę dystrybucji zapachu. W 25 salonach firmowych Wittchen wykorzystano marketing zapachowy jako doskonałe narzędzie, uzupełniające tradycyjne działania pro sprzedażowe i budujące prestiż marki.

3 kwietnia 2007

Poprzednie Następne