Pierwsza Euro-Reklama Outdoor Expo potwierdza dobrą koniunkturę w branży
  • 0
  • 1
9.04.2007

Pierwsza Euro-Reklama Outdoor Expo potwierdza dobrą koniunkturę w branży

Już po pierwszej edycji największych targów reklamy, druku wielkoformatowego, komunikacji wizualnej i outdooru Euro-Reklama OUTDOOR EXPO. Pod hasłem WIDOCZNIE NAJLEPSI na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich swoją ofertę zaprezentowało 149 firm z 7 krajów świata, a ich stoiska odwiedziło ponad 14 tysięcy profesjonalnych zwiedzających. Rozdano prestiżowe nagrody, a także odbyło się szereg ciekawych konferencji i spotkań służących wymianie informacji i integracji branży. Wniosek jest jeden – rynek out-of-home media czeka dynamiczny rozwój, a pierwsza jego specjalistyczna branżowa impreza targowa zakończyła się sukcesem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

6 kwietnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.04.2007

Harley-Davidson - Consumer Superbrand 2007 W Polsce

Legendarna, kultowa na całym świecie marka Harley-Davidson została uznana w polskiej edycji konkursu Superbrands za Consumer Superbrand 2007. Według The Superbrands Ltd., organizatora konkursu, „Superbrand – to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znaczące emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których konsumenci pragną i które rozpoznają. Korzyści te stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.”