Euro RSCG Sensors dla marki Harley-Davidson
  • 0
  • 1
9.04.2007

Euro RSCG Sensors dla marki Harley-Davidson

Agencja Euro RSCG Sensors rozpoczęła stałą współpracę z Harley-Davidson Europe. Agencja odpowiedzialna będzie za wspieranie wizerunku marki w Polsce, prowadząc m.in. bieżące działania media relations.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

9 kwietnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.04.2007

Pierwsza Euro-Reklama Outdoor Expo potwierdza dobrą koniunkturę w branży

Już po pierwszej edycji największych targów reklamy, druku wielkoformatowego, komunikacji wizualnej i outdooru Euro-Reklama OUTDOOR EXPO. Pod hasłem WIDOCZNIE NAJLEPSI na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich swoją ofertę zaprezentowało 149 firm z 7 krajów świata, a ich stoiska odwiedziło ponad 14 tysięcy profesjonalnych zwiedzających. Rozdano prestiżowe nagrody, a także odbyło się szereg ciekawych konferencji i spotkań służących wymianie informacji i integracji branży. Wniosek jest jeden – rynek out-of-home media czeka dynamiczny rozwój, a pierwsza jego specjalistyczna branżowa impreza targowa zakończyła się sukcesem.

6 kwietnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.04.2007

Harley-Davidson - Consumer Superbrand 2007 W Polsce

Legendarna, kultowa na całym świecie marka Harley-Davidson została uznana w polskiej edycji konkursu Superbrands za Consumer Superbrand 2007. Według The Superbrands Ltd., organizatora konkursu, „Superbrand – to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znaczące emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których konsumenci pragną i które rozpoznają. Korzyści te stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.”