Słodycze mocno tną wydatki reklamowe – Equinox Polska
  • 0
  • 3
17.10.2013

Słodycze mocno tną wydatki reklamowe – Equinox Polska

Koncerny cukiernicze ograniczają wydatki na reklamę. Głównym motorem rynku jest pięciu, sześciu producentów skupiających 90% udziałów w wydatkach. Niebawem rozpoczną oni działania konsolidacyjne – takie są wnioski z analiz przygotowanych przez Equinox Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Kawa

11 lat temu

czemu ma służyć taki artykuł?

Mam pytanie dotyczące kategoryzacji. Czy zostały brane pod uwagę tylko ciastka? Jeśli tak, to co tam robi Goplana?
Poza tym nie ma co w rankingu opierać się na danych cennikowych...jeśli ktoś zna tę kategorię i jawi się ekspertem...

16 października 2013