Słodycze mocno tną wydatki reklamowe – Equinox Polska
  • 0
  • 3
17.10.2013

Słodycze mocno tną wydatki reklamowe – Equinox Polska

Koncerny cukiernicze ograniczają wydatki na reklamę. Głównym motorem rynku jest pięciu, sześciu producentów skupiających 90% udziałów w wydatkach. Niebawem rozpoczną oni działania konsolidacyjne – takie są wnioski z analiz przygotowanych przez Equinox Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47516 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Kawa

6 lat temu

czemu ma służyć taki artykuł?

Mam pytanie dotyczące kategoryzacji. Czy zostały brane pod uwagę tylko ciastka? Jeśli tak, to co tam robi Goplana?
Poza tym nie ma co w rankingu opierać się na danych cennikowych...jeśli ktoś zna tę kategorię i jawi się ekspertem...

16 października 2013