0 1 0 0 0 17.10.2013Kreatura 2013 – zgłoszenia do 24 październikaTermin przyjmowania zgłoszeń do XVII edycji ogólnopolskiego konkursu kreacji w reklamie Kreatura został przesunięty do 24 października.
1 1 0 0 0 17.10.2013Warka organizuje spotkania ekip (wideo)Warka zorganizowała akcję „Ekipa w komplecie”. Zainaugurował ją utrzymany w dokumentalnej konwencji spot, który przedstawiał spotkanie czterech braci mieszkających w różnych państwach.
1 1 0 0 0 17.10.2013„Masz Internet? To korzystaj” – telewizyjna kampania portalu Answear.com (wideo)Portal Answear.com rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową. Jej hasło brzmi: „Masz Internet? To korzystaj”.
0 2 0 0 0 17.10.2013Błoto w Toruniu, ciastka w Warszawie – Galeria Rusz z nową ekspozycjąGaleria Rusz przygotowała październikową odsłonę. W Toruniu pojawiła się praca zatytułowana „Błoto”. Warszawiacy mogą oglądać „Ciastka historii”.
1 1 0 0 0 17.10.2013Marka Vichy przygotowała kampanię z udziałem konsumentek (wideo)Rozpoczęła się kampania „Normaderm – znajdź swój idealny sposób na niedoskonałości”, reklamująca linię dermokosmetyków. W kreacjach prasowych oraz internetowych marki Vichy wykorzystane zostaną wizerunki konsumentek wybranych w konkursie.
0 1 0 0 0 17.10.2013Rusza BlogMedia – sieć reklamy na blogachPowstała platforma BlogMedia, która zajmie się reklamą w blogosferze. Oferuje m.in. możliwość reklamy display, samplingi, konkursy oraz indywidualną współpracę z blogerami.
0 2 0 0 0 17.10.2013Itaka uruchamia aplikację „Mapa zaginionych”Fundacja Itaka – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych udostępniła aplikację na Facebooka, służącą do poszukiwania zaginionych osób.
0 3 0 0 1 17.10.2013Słodycze mocno tną wydatki reklamowe – Equinox PolskaKoncerny cukiernicze ograniczają wydatki na reklamę. Głównym motorem rynku jest pięciu, sześciu producentów skupiających 90% udziałów w wydatkach. Niebawem rozpoczną oni działania konsolidacyjne – takie są wnioski z analiz przygotowanych przez Equinox Polska.
0 1 0 0 0 16.10.2013Ukazała się książka „Copywriting. Jak sprzedawać słowem”„No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Książka autorstwa Doroty Jędrzejewskiej i Rafała Niemczyka stanowi poradnik, jak pisać na potrzeby prasy, custom publishingu, reklamy w mediach, Internecie czy mediach społecznościowych. Zawiera przykłady, ćwiczenia i porady.
0 2 0 0 0 16.10.2013Najbardziej lubiane marki na świecie – badanie APCO InsightWedług globalnego badania przeprowadzonego przez APCO Insight Walt Disney jest najbardziej lubianą marką. Na podium są też Yahoo! oraz Google.