Ukazała się książka „Copywriting. Jak sprzedawać słowem”
  • 0
  • 1
16.10.2013

Ukazała się książka „Copywriting. Jak sprzedawać słowem”

„No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Książka autorstwa Doroty Jędrzejewskiej i Rafała Niemczyka stanowi poradnik, jak pisać na potrzeby prasy, custom publishingu, reklamy w mediach, Internecie czy mediach społecznościowych. Zawiera przykłady, ćwiczenia i porady.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47508 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

16 października 2013