0 1 0 0 0 10.12.2009OS3 zdobyła budżet NemiroffaAgencja interaktywna OS3 multimedia zdobyła budżet reklamowy na działania internetowe marki Nemiroff, należącej do międzynarodowego koncernu Nemiroff Ukrainian Vodka Company.
0 1 0 0 0 10.12.2009OBI z Direct Publishing GroupDirect Publishing Group przejął wydawanie magazynu wewnętrznego “Dzień Bobry” przygotowywanego dla sieci hipermarketów budowlanych OBI.
0 1 0 0 0 10.12.2009Sin Limites – nowy gracz na rynku eventówSin Limites, nowa agencja agencja eventowa, rozpoczyna działalność. Założycielami firmy są Anna Michalska, Iwona Burdzy – Trafidło oraz Piotr Michalski.
0 1 0 0 0 10.12.2009II edycja konkursu Art of ExistenceRusza druga edycja konkursu dla młodych artystów Art of Existence 2010.
0 1 0 0 0 10.12.2009Bomb(k)owa aukcja na WiosnęW najbliższy czwartek Emilia Stachurska, gwiazda serialu „Niania”, przyjedzie do Krakowa i razem z uczniami Akademii Przyszłości weźmie udział w warsztatach robienia ozdób choinkowych. Gotowe bombki trafią na aukcję w sklepie Nibylandia.net.pl, a całkowity dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na rzecz dzieci, którymi opiekuje się Stowarzyszenie Wiosna.
0 1 0 0 0 10.12.2009Konkurs na najlepsze prace magisterskie dotyczące promocji Polski zakończonyTrzecia edycja konkursu na najlepsze prace magisterskie dotyczące promocji Polski pt. „Teraz Polska Promocja” – dobiegła końca. Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 7 grudnia br. w Pałacu Belweder w Warszawie.
0 1 0 0 0 9.12.2009Najważniejsze książki roku według magazynu „ThinkTank”„Chaos” Philipa Kotlera otwiera listę najważniejszych książek roku o biznesie i gospodarce wybranych przez ekspertów „ThinkTank”.
0 1 0 0 0 9.12.2009Unijne wsparcie dla polskich specjalistów PRAgencja Alert Media Communications podpisała umowę o dofinansowaniu nowego projektu edukacyjnego dla polskich specjalistów PR z funduszy Unii Europejskiej.
0 1 0 0 0 9.12.2009Paralotna dla CH PromenadaAgencja Paralotna przygotowała zimową odsłonę kampanii dla CH Promenada z cyklu "Bajkowy Świat Promenady".
1 1 0 0 0 9.12.2009Największy nie znaczy najlepszy – ranking sklepów internetowych Okazje.info i Opineo.plAni znana marka, ani wielkość sklepu nie przesądzają o jego popularności – wynika z raportu Okazje.info i Opineo.