Gra i influencerzy promują buty Ozweego Adidasa w salonach Sizeera
  • 0
  • 2
5.09.2019

Gra i influencerzy promują buty Ozweego Adidasa w salonach Sizeera

Powstała gra promująca Ozweego – nowy model butów marki Adidas. Do akcji zaangażowano influencerów: Maffashion i Żabsona. Projekt jest częścią dwuetapowego konkursu organizowanego przez sieć Sizeer.

Koncepcja gry nawiązuje do lat 90. XX w. oraz do historii i estetyki modelu Ozweego. Mechanizm i pomysł kreatywny odnoszą się do gry „Arkanoid”. Użytkownik, zbierając odpowiednie symbole lat 90., jak kaseta magnetofonowa czy jojo, ma za zadanie rozbicie wszystkich klocków i odkrycie nowego modelu buta.

Po uzyskaniu 2000 punktów w grze otrzymuje kod, który upoważnia go do wzięcia udziału w drugim etapie konkursu.

W ramach założonych rozwiązań kreatywnych przygotowano również awatary Maffashion oraz Żabsona, które będą przewodnikami gracza. Pierwszy etap konkursu wystartował 28 sierpnia i potrwa do 13 września. W grę można zagrać na stronie: www.sizeer.com/arkanoid/. Nagrodą główną jest wyjazd do Singapuru i pobyt w hotelu Marina By Sands w towarzystwie Maffasion i Żabsona.

Autorem gry promującej buty Ozweego w salonach Sizeer jest agencja The Digitals (Grupa S/F). Projekt został zrealizowany w wyniku przetargu wygranego na bazie koncepcji opracowanej przez biuro kreacji firmy Marketing Investment Group – właściciela sieci salonów Sizeer.

  • 2

Gra w starym stylu promuje buty Ozweego

5 września 2019

4 września 2019