Serki Danio z chłodziarki Boscha - Marketing przy Kawie
Serki Danio z chłodziarki Boscha
  • 0
  • 1
9.02.2005

Serki Danio z chłodziarki Boscha

W lutym i marcu 2005 r. dwóch liderów rynkowych – Bosch i Danone – proponują klientom wspólna zabawę. Rozpoczyna się bowiem limerykowa promocja serków Danio, w której na konsumentów czekają cenne nagrody: 8 nowoczesnych chłodziarko-zamrażarek i 160 blenderów marki Bosch oraz ponad 26000 maskotek Małego Głoda.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54895 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 lutego 2005