Espresso

7 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2005

TESTA PR z TVN Meteo

Agencja TESTA Public Relations przygotowała kampanię promocyjną dla stacji TVN Meteo. Akcja skierowana jest do osób spędzających urlop zimą w górach. Przy kolejkach linowych i wyciągach, w najbardziej popularnych ośrodkach narciarskich w Polsce, pojawiło się 110 tablic reklamujących aktualne serwisy narciarskie TVN Meteo. Prócz tego, w kilkudziesięciu hotelach - od Karpacza przez Szczyrk, Zakopane po Krynicę - podłączony został sygnał telewizyjny TVN Meteo. Dodatkowo w każdym z hoteli znajdują się materiały BTL wspierające kampanię - również przygotowane przez agencję TESTA PR.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2005

Rozpoczyna się ekspozycja prac II edycji konkursu Galerii Plakatu AMS

W dniu 8 lutego 2005 r. rozpoczyna się ekspozycja plakatów nagrodzonych w II edycji konkursu Galerii Plakatu AMS, zorganizowanego pod hasłem „Popatrz w chmury, zostaw mury!”. Tematem tej edycji konkursu było wezwanie do powstrzymania wandalizmu i degradacji przestrzeni miejskiej. Nagrodę główną zdobyła Małgorzata Medowska z Gdańska za pracę „Moje miasto”. Druga edycja konkursu cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród młodych grafików. Napłynęło ponad 300 prac. W konkursie wzięło udział 11 pracowni ASP, w których studenci przygotowywali prace konkursowe pod opieką nauczycieli.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2005

Dziecko bezpieczne w Sieci? Tylko z przewodnikiem-Sieciakiem!

8 lutego po raz pierwszy w Polsce będzie obchodzony Dzień Bezpiecznego Internetu (Safer Internet Day). Z tej okazji Firma IMPartner na zlecenie Fundacji Dzieci Niczyje przygotowała unikalną w Polsce witrynę internetową, konkurs oraz desktopowe aplikacje adresowane do dzieci i ich rodziców, poświęcone bezpiecznemu surfowaniu w Internecie. Celem projektu jest pokazanie najmłodszym Internautom w sposób interesujący i skuteczny, jak omijać zagrożenia mogące pojawiać się podczas korzystania z witryn WWW, czatów, komunikatorów czy poczty e-mail. Firma IMPartner jest odpowiedzialna nie tylko za stworzenie koncepcji Sieciaków, ale także całkowitą realizację witryny www.sieciaki.pl.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2005

Nowy serwis www.amplicolife.pl

Ruszyła nowa strona internetowa firmy ubezpieczeniowej Amplico Life. W porównaniu do poprzedniego serwisu, witryna jest łatwiejsza w nawigacji oraz wzbogacona o nowe elementy multimedialne. Nowy serwis internetowy jest w pełni spójny z identyfikacją wizualną Amplico Life – wizerunek Roberta Korzeniowskiego, który od kilku lat promuje medialnie firmę oraz korporacyjny niebieski kolor mają wspierać świadomość marki również w Internecie.

4 lutego 2005

Poprzednie Następne