PEPPERMINT MEDICAL dla marki Ketoprom GlaxoSmithKline
  • 0
  • 1
8.02.2005

PEPPERMINT MEDICAL dla marki Ketoprom GlaxoSmithKline

„Silne natarcie na ból” to hasło kampanii dla żelu przeciwbólowego Ketoprom – nowej marki GlaxoSmithKline Pharmaceuticals S.A. Za całość działań BTL związanych z wprowadzeniem marki na rynek odpowiada PEPPERMINT MEDICAL – Dział Medyczny Agencji PEPPERMINT.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2005

Rozpoczyna się ekspozycja prac II edycji konkursu Galerii Plakatu AMS

W dniu 8 lutego 2005 r. rozpoczyna się ekspozycja plakatów nagrodzonych w II edycji konkursu Galerii Plakatu AMS, zorganizowanego pod hasłem „Popatrz w chmury, zostaw mury!”. Tematem tej edycji konkursu było wezwanie do powstrzymania wandalizmu i degradacji przestrzeni miejskiej. Nagrodę główną zdobyła Małgorzata Medowska z Gdańska za pracę „Moje miasto”. Druga edycja konkursu cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród młodych grafików. Napłynęło ponad 300 prac. W konkursie wzięło udział 11 pracowni ASP, w których studenci przygotowywali prace konkursowe pod opieką nauczycieli.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2005

Dziecko bezpieczne w Sieci? Tylko z przewodnikiem-Sieciakiem!

8 lutego po raz pierwszy w Polsce będzie obchodzony Dzień Bezpiecznego Internetu (Safer Internet Day). Z tej okazji Firma IMPartner na zlecenie Fundacji Dzieci Niczyje przygotowała unikalną w Polsce witrynę internetową, konkurs oraz desktopowe aplikacje adresowane do dzieci i ich rodziców, poświęcone bezpiecznemu surfowaniu w Internecie. Celem projektu jest pokazanie najmłodszym Internautom w sposób interesujący i skuteczny, jak omijać zagrożenia mogące pojawiać się podczas korzystania z witryn WWW, czatów, komunikatorów czy poczty e-mail. Firma IMPartner jest odpowiedzialna nie tylko za stworzenie koncepcji Sieciaków, ale także całkowitą realizację witryny www.sieciaki.pl.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2005

Nowy serwis www.amplicolife.pl

Ruszyła nowa strona internetowa firmy ubezpieczeniowej Amplico Life. W porównaniu do poprzedniego serwisu, witryna jest łatwiejsza w nawigacji oraz wzbogacona o nowe elementy multimedialne. Nowy serwis internetowy jest w pełni spójny z identyfikacją wizualną Amplico Life – wizerunek Roberta Korzeniowskiego, który od kilku lat promuje medialnie firmę oraz korporacyjny niebieski kolor mają wspierać świadomość marki również w Internecie.