Kampania Heyah w niespotykanej formie - Marketing przy Kawie
Kampania Heyah w niespotykanej formie
  • 0
  • 1
8.02.2005

Kampania Heyah w niespotykanej formie

Heyah zaczyna rok nową, pełna humoru kampanią reklamową prezentującą zmiany w ofercie marki. Heyah zgodnie z obietnicą obniża ceny – od poniedziałku, 7 lutego, wszyscy użytkownicy Heyah wysyłają SMSy w sieci za jedyne 3 grosze brutto. To najniższa cena na rynku europejskim.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55504 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2005

Rozpoczyna się ekspozycja prac II edycji konkursu Galerii Plakatu AMS

W dniu 8 lutego 2005 r. rozpoczyna się ekspozycja plakatów nagrodzonych w II edycji konkursu Galerii Plakatu AMS, zorganizowanego pod hasłem „Popatrz w chmury, zostaw mury!”. Tematem tej edycji konkursu było wezwanie do powstrzymania wandalizmu i degradacji przestrzeni miejskiej. Nagrodę główną zdobyła Małgorzata Medowska z Gdańska za pracę „Moje miasto”. Druga edycja konkursu cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród młodych grafików. Napłynęło ponad 300 prac. W konkursie wzięło udział 11 pracowni ASP, w których studenci przygotowywali prace konkursowe pod opieką nauczycieli.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2005

Dziecko bezpieczne w Sieci? Tylko z przewodnikiem-Sieciakiem!

8 lutego po raz pierwszy w Polsce będzie obchodzony Dzień Bezpiecznego Internetu (Safer Internet Day). Z tej okazji Firma IMPartner na zlecenie Fundacji Dzieci Niczyje przygotowała unikalną w Polsce witrynę internetową, konkurs oraz desktopowe aplikacje adresowane do dzieci i ich rodziców, poświęcone bezpiecznemu surfowaniu w Internecie. Celem projektu jest pokazanie najmłodszym Internautom w sposób interesujący i skuteczny, jak omijać zagrożenia mogące pojawiać się podczas korzystania z witryn WWW, czatów, komunikatorów czy poczty e-mail. Firma IMPartner jest odpowiedzialna nie tylko za stworzenie koncepcji Sieciaków, ale także całkowitą realizację witryny www.sieciaki.pl.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2005

Nowy serwis www.amplicolife.pl

Ruszyła nowa strona internetowa firmy ubezpieczeniowej Amplico Life. W porównaniu do poprzedniego serwisu, witryna jest łatwiejsza w nawigacji oraz wzbogacona o nowe elementy multimedialne. Nowy serwis internetowy jest w pełni spójny z identyfikacją wizualną Amplico Life – wizerunek Roberta Korzeniowskiego, który od kilku lat promuje medialnie firmę oraz korporacyjny niebieski kolor mają wspierać świadomość marki również w Internecie.