Sekret kuchni Roberta Makłowicza - Agencja NICEDAY dla KOTANYI - Marketing przy Kawie
Sekret kuchni Roberta Makłowicza - Agencja NICEDAY dla KOTANYI
  • 0
  • 1
11.09.2006

Sekret kuchni Roberta Makłowicza – Agencja NICEDAY dla KOTANYI

Od września w ponad 200 sklepach kanału tradycyjnego na terenie całego kraju – ruszyła akcja BTL promująca przyprawy firmy KOTANYI (mieszanki przyprawowe oraz przyprawy jednorodne). W promocji wykorzystano wizerunek Roberta Makłowicza – znanego smakosza i znawcy kuchni europejskiej i światowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54968 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.09.2006

O podatkach ciekawie

Wraz z początkiem września MDDP Michalik Dłuska Dziedzic i Partnerzy uruchomiło nowe Biuro Prasowe, którego prowadzeniem zajęła się agencja ALERT MEDIA Communications. Zadaniem Biura Prasowego jest ułatwienie kontaktów dziennikarzy z doradcami podatkowymi MDDP oraz dostarczanie mediom ciekawych tematów podatkowych. Nowe Biuro Prasowe będzie prowadzone przez ALERT MEDIA we współpracy z przedstawicielem MDDP. Osobą odpowiedzialną za kontakty z dziennikarzami będzie Dorota Chruściel, Account Manager w Alert Media.