Advertiva kontynuuje współpracę z Kupcem Poznańskim - Marketing przy Kawie
Advertiva kontynuuje współpracę z Kupcem Poznańskim
  • 0
  • 1
11.09.2006

Advertiva kontynuuje współpracę z Kupcem Poznańskim

Agencja Advertiva przygotowała nową odsłonę kampanii wizerunkowej Centrum Handlowego Kupiec Poznański. Obecna kampania jest kontynuacją przyjętej strategii pozycjonowania Kupca Poznańskiego jako eleganckiego domu mody.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.09.2006

O podatkach ciekawie

Wraz z początkiem września MDDP Michalik Dłuska Dziedzic i Partnerzy uruchomiło nowe Biuro Prasowe, którego prowadzeniem zajęła się agencja ALERT MEDIA Communications. Zadaniem Biura Prasowego jest ułatwienie kontaktów dziennikarzy z doradcami podatkowymi MDDP oraz dostarczanie mediom ciekawych tematów podatkowych. Nowe Biuro Prasowe będzie prowadzone przez ALERT MEDIA we współpracy z przedstawicielem MDDP. Osobą odpowiedzialną za kontakty z dziennikarzami będzie Dorota Chruściel, Account Manager w Alert Media.

10 września 2006