0 1 0 0 0 12.09.2006Strzał w dziesiątkę wyróżniony przez EULDAStudio graficzne Pejot uznane zostało za jedną z najlepszych firm projektowych wyróżnionych w pierwszej edycji Eulda na najlepsze logo roku. Projekt logotypu dla Davidson Consulting został zakwalifikowany do publikacji w prestiżowym albumie prezentującym najlepsze europejskie projekty identyfikacji.
0 1 0 0 0 12.09.2006Prografix dla wydawnictwa EgmontPrografix rozpoczął realizację kolejnej kampanii direct mailingu dla Wydawnictwa Egmont.
0 1 0 0 0 12.09.2006Stat.pl zmienia nazwęFirma stat.pl czołowy dostawca usług służących do monitoringu witryn internetowych dla małych i średnich przedsiębiorstw, zmienia nazwę na stat24. Zmiana ta jest konsekwencją rozwoju firmy na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej i wynika z chęci ujednolicenia działań zagranicznych pod wspólną marką.
0 1 0 0 0 12.09.2006Vegeta w kampanii „Zobacz w marce przyjaciela”Vegeta przystąpiła do III edycji kampanii informacyjno-edukacyjnej „Wybierz Markowe”. Akcja promuje bliskie Vegecie wartości kojarzone z produktami markowymi: jakość, bezpieczeństwo i zadowolenie.
0 1 0 0 0 12.09.2006Za miastemMagazyn ZA MIASTEM ukazuje się od jesieni 2005 roku. Jest on przeznaczony dla tych wszystkich, którzy z własnego wyboru mieszkają na wsi lub w małym miasteczku, ponieważ cenią sobie uroki wiejskiego życia, zazwyczaj jednak wykonują zawody pozarolnicze.
0 1 0 0 0 12.09.2006Badzpierwszy.pl promuje etyczne zasady pozycjonowaniaSpełnianie norm etycznych w Internecie jest nie mniej ważne jak stosowanie uczciwych zasad postępowania na co dzień w realnym życiu. Dlatego Badzpierwszy.pl rozpoczęło inicjatywę propagowania przestrzegania podstawowych zasad etycznych także w przypadku pozycjonowania.
0 1 0 0 0 12.09.2006Agencja Adv.pl dla LUKAS BankuAgencja Interaktywna Adv.pl poszerza portfolio obsługiwanych Klientów o kolejną instytucję z branży finansowej. Współpraca z LUKAS Bankiem obejmuje stworzenie i obsługę Centrum Kredytowego www.KredytOnline.pl.
0 1 0 0 0 12.09.2006Goodwill PR Services dla Unikupon S.A.Unikupon S.A. zdecydował się na współpracę z agencją public relations. Obsługą firmy w zakresie komunikacji zajmie się Goodwill PR Services.
0 1 0 0 0 12.09.2006Ruszyła kampania promująca „Marketing w Praktyce”"Wiedza - energia działania" - to hasło przewodnie kampanii, która obejmuje największe portale internetowe, radio, outdoor, prasę specjalistyczną i biznesową. Jej podstawowym celem jest poinformowanie o głębokich zmianach, jakie zaszły w miesięczniku i wypromowanie jego unowocześnionej formuły.
0 1 0 0 0 12.09.2006Zarządzanie danymi w XXI wiekuP. Harvey, Data Mining in the 21st Century, "Target Marketing", wrzesień 2006 Odrzućcie stare nawyki, a uzyskacie lepsze rezultaty – sugeruje autor artykułu. Opieranie się w marketingu bezpośrednim na prostych listach kontaktów wydaje się być już zupełnie wyeksploatowanym sposobem sprzedaży; przyszłość (i polepszenie wyników) należy do zaawansowanych technik zarządzania danymi. Artykuł przekonuje, że nowe działania polegają na zmianie podejścia do zarządzania danymi przy wykorzystaniu istniejących już narzędzi.