0 1 0 0 0 22.06.2006ENERGA promuje film dokumentalny o dostępności stron WWW"WWW" - dokument pokazujący, jak z Internetu korzystają osoby niewidome oraz jak w samodzielnym korzystaniu z Sieci można im pomóc, wyprodukował Koncern Energetyczny ENERGA SA wspólnie z agencją Janmedia Interactive.
0 1 0 0 0 22.06.2006BRAMA – pierwsze w Polsce Laboratorium Badań i Rozwoju Systemów i Aplikacji MobilnychW dniu 22 czerwca 2006 r. oficjalnie rozpoczyna działalność Laboratorium Badań i Rozwoju Systemów i Aplikacji Mobilnych „BRAMA”. Jest wspólną inicjatywą Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. (operatora sieci Era i Heyah) i Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Jest to pierwsze i jedyne w Polsce przedsięwzięcie tego typu. Laboratorium stanowi modelowy przykład współpracy uczelni z przemysłem, zwłaszcza w obszarze telekomunikacji i informatyki. Realizuje projekty wraz z ośrodkami naukowo-badawczymi w Polsce i za granicą, w tym - projekty finansowane z europejskich Programów Ramowych, a także z funduszy celowych i strukturalnych.
0 1 0 0 0 22.06.2006IQ Marketing w konkursie Golden ArrowAgencja IQ Marketing (Poland) otrzymała nagrodę oraz wyróżnienie w konkursie marketingu bezpośredniego Golden Arrow organizowanym przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz VFP Communications, wydawcę tygodnika Media i Marketing (Polska).
0 1 0 0 0 22.06.2006Tyskie znów nagrodzoneWczoraj w Warszawie, w Fabryce Trzciny odbyła się uroczysta gala I edycji konkursu Golden Arrow. Jury, w skład którego weszło 7 marketerów oraz 6 przedstawicieli agencji, przyznało 22 statuetki oraz nagrodę główną: Grand Prix. Dodatkowo 17 prac otrzymało wyróżnienia.
0 1 0 0 0 22.06.2006TEQUILAPolska najlepszą agencją BTL roku 2005 i zdobywcą nagrody Golden Arrow i 7 wyróżnieńAgencja marketing services TEQUILAPolska została uznana najlepszą agencją BTL w 2005 roku przez VFP Communications - wydawcę magazynu Media & Marketing Polska. Agencja otrzymała również nagrodę Golden Arrow za kampanię „Tyskie stawia” dla marki TYSKIE (Kompania Piwowarska) w kategorii kampania zintegrowana B2C oraz 7 wyróżnień. Nagrody zostały wręczone agencji podczas wczorajszej gali Golden Arrow, która odbyła się w Fabryce Trzciny w Warszawie.
0 1 0 0 0 22.06.20063M trzyma z nami!Od kwietnia Agencja reklamowa „Oskar Wegner” realizuje program promocyjny „Trzymaj z 3M” dla amerykańskiego koncernu 3M. Akcja skierowana jest do sieci dystrybucji. Działaniami objęta jest m.in. słynna marka Scotch Brite.
0 1 0 0 0 22.06.2006Peppermint zdobywcą 2 nagród w konkursie Golden Arrow oraz wyróżnienia dla agencji BTL rokuAgencja Peppermint otrzymała 2 nagrody w I edycji konkursu Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow, którego organizatorem jest SMB oraz VFP Communications - wydawca magazynu Media & Marketing Polska. Agencja została nagrodzona za kampanię dla marki Heyah(PTC) - „Simloki Game Over” oraz za kampanię „Pierwsze Ogólnopolskie Badania Całowania” dla marki NIVEA Lip Care(NIVEA Polska S.A.). Agencja Peppermint otrzymała również wyróżnienie za dokonania w 2005 roku przyznawane przez VFP Communications - wydawcę magazynu Media & Marketing Polska. Nagrody zostały wręczone agencji podczas wczorajszej gali Golden Arrow, która odbyła się w Fabryce Trzciny w Warszawie.
0 1 0 0 0 22.06.2006EventLab zdobywcą nagrody Golden Arrow Ambient21 czerwca rozdano nagrody Golden Arrow 2006. Agencja EventLab zdobyła nagrodę w kategorii Golden Arrow Ambient za opracowanie i egzekucję niestandardowej strategii komunikacji dla marki samochodów MINI w roku 2005.
0 1 0 0 0 21.06.2006Agencja Hand Made zakończyła redesign opakowań LireneNa półkach pojawiły się nowe opakowania kosmetyków do ciała Lirene. Autorem projektu jest agencja Hand Made. Zmiana opakowań do ciała Lirene jest drugą częścią całkowitego redesignu opakowań Lirene, który przeprowadziła Hand Made (część pierwsza obejmowała kosmetyki do twarzy).
0 1 0 0 0 21.06.2006Kolejna klubowa kampania reklamowa RIMMEL z Polonia Indoor AdvertisingW czerwcu rozpoczęła się kampania indoorowa nowej szminki RIMMEL Reach Moisture Cream. Kampania jest przeprowadzana w klubach na terenie całej Polski. Celem kampanii jest dotarcie do młodych dziewczyn i poinformowanie ich o wprowadzeniu na rynek nowego kosmetyku. Decyzja o realizacji kampanii w klubach wsparta jest pozycjonowaniem marki, która w swojej komunikacji odnosi się do clubbingu i zabawy. Ambasadorem marki RIMMEL jest top modelka Kate Moss, która znana jest z imprezowania do białego rana. Kampania została zaplanowana przez dom mediowy mediaedge:cia, layout został przygotowany przez agencję Banach Group.