Internetowa „Kraina Jurajska” - Marketing przy Kawie
Internetowa „Kraina Jurajska”
  • 0
  • 1
11.09.2006

Internetowa „Kraina Jurajska”

W ramach realizowanej w 2006 roku strategii zmian wizerunkowych, „Jurajska” Spółdzielnia Pracy uruchomiła serwis konsumencki www.jurajska.pl, będący kontynuacją działań promocyjnych firmy w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54945 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.09.2006

O podatkach ciekawie

Wraz z początkiem września MDDP Michalik Dłuska Dziedzic i Partnerzy uruchomiło nowe Biuro Prasowe, którego prowadzeniem zajęła się agencja ALERT MEDIA Communications. Zadaniem Biura Prasowego jest ułatwienie kontaktów dziennikarzy z doradcami podatkowymi MDDP oraz dostarczanie mediom ciekawych tematów podatkowych. Nowe Biuro Prasowe będzie prowadzone przez ALERT MEDIA we współpracy z przedstawicielem MDDP. Osobą odpowiedzialną za kontakty z dziennikarzami będzie Dorota Chruściel, Account Manager w Alert Media.

10 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.09.2006

Zaangażowanie pracowników podstawą zadowolenia klienta

B. Schneider, Engaged Employees Are Key to Customer Satisfaction, "E-Commerce Times", 3.09.2006 Łatwa do zaobserwowania korelacja pomiędzy zaangażowaniem pracowników a zadowoleniem klientów paradoksalnie często pozostaje niedostrzegana przez managerów. Co więcej, niejednokrotnie zaangażowanie mylnie utożsamia się z poziomem satysfakcji z pracy. A przecież – jak sugeruje autor artykułu – pracownicy nie stają się zaangażowani tylko dlatego, że pracodawca tego chce.