0 1 17.01.2013Seev z nowym logo i identyfikacją wizualnązarządzanie marką TweetSeev, operator Internetu dla biznesu należący do spółki Internet Union, odświeża swój wizerunek.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 17.01.2013Kolarz Przemysław Niemiec został ambasadorem marki MeridaPrzemysław Niemiec, zawodnik włoskiej grupy Lampre-Merida, został ambasadorem producenta rowerów Merida. Owocem współpracy firmy z polskim kolarzem szosowym będzie m.in. utworzenie jego bloga.
2 1 0 0 0 17.01.2013Lodówka spada z sufitu w reklamie Kinder Mlecznej Kanapki (wideo)Wystartowała nowa kampania Kinder Mlecznej Kanapki. W komunikacji kontynuowany jest format kreatywny bazujący na lodówkach przywoływanych klaśnięciem – w nowej odsłonie zmienia się jednak kontekst sytuacyjny oraz wiek bohaterów.
0 1 0 0 0 17.01.2013Jeszcze przez tydzień można zgłaszać się do wystąpienia na konferencji Cyberresearch 3.0Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii zaprasza zainteresowanych do składania propozycji wystąpień na trzecią edycję konferencji Cyberresearch. Tegoroczna konferencja odbędzie się 18 i 19 kwietnia w Warszawie. Termin nadsyłania propozycji wystąpień mija 23 stycznia.
0 4 0 0 0 17.01.2013Tesco na pierwszym miejscu w rankingu medialności sieci handlowychTesco było w grudniu najbardziej medialną siecią handlową w Polsce. Na drugim miejscu znalazła się Biedronka, która zwyciężyła w kategorii dyskonty, głównie dzięki wyraźnej dominacji w mediach społecznościowych. Lidl zajął trzecie miejsce, mimo że w badanym miesiącu poniósł największe wydatki reklamowe – wynika z danych Admonit. Badanie przeprowadzone przez Instytut Monitorowania Mediów dotyczyło również medialności polskich sieci sklepów z produktami elektronicznymi.