Espresso

11 stycznia 2013

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.01.2013

„Hydrozagadka” z Igą Cembrzyńską promuje płacenie abonamentu (wideo)

W ostatnich dniach grudnia 2012 roku ruszyła kampania abonamentowa Telewizji Polskiej inspirowana filmem Andrzeja Kondratiuka „Hydrozagadka”. Widzowie TVP mogą zobaczyć dwie wersje reklamy: „Pospiesz się i pociesz się troszkę” z Igą Cembrzyńską, Wiesławem Gołasem i Józefem Nowakiem oraz „Raduj się razem z nimi”, w której do płacenia abonamentu RTV zachęcają Iga Cembrzyńska, Franciszek Pieczka i Jerzy Dobrowolski.

10 stycznia 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.01.2013

13 globalnych trendów w 2013 roku według agencji Havas (raport)

Marian Salzman, CEO agencji Havas PR North America, wielokrotnie nagradzana specjalistka w dziedzinie identyfikacji trendów, od 17 lat przedstawia coroczne raporty. Każdy z nich prezentuje spostrzeżenia dotyczące zmieniających się wierzeń, systemów wartości, podejścia do życia i preferencji w zakresie mediów, a także szerszych zmian geopolitycznych, które mają wpływ na marki, biznes oraz sposoby tworzenia i kreowania wiadomości.

Poprzednie Następne