1 2 0 0 0 11.01.2013Agencja fotograficzna Shootme odświeża wizerunek (wideo)Po sześciu latach na rynku fotografii reklamowej polska agencja fotograficzna Shootme odświeża swój wizerunek. Agencja postanowiła dostosować swoją ofertę do potrzeb komunikacji internetowej i mobilnej.
2 1 0 0 0 11.01.2013„Hydrozagadka” z Igą Cembrzyńską promuje płacenie abonamentu (wideo)W ostatnich dniach grudnia 2012 roku ruszyła kampania abonamentowa Telewizji Polskiej inspirowana filmem Andrzeja Kondratiuka „Hydrozagadka”. Widzowie TVP mogą zobaczyć dwie wersje reklamy: „Pospiesz się i pociesz się troszkę” z Igą Cembrzyńską, Wiesławem Gołasem i Józefem Nowakiem oraz „Raduj się razem z nimi”, w której do płacenia abonamentu RTV zachęcają Iga Cembrzyńska, Franciszek Pieczka i Jerzy Dobrowolski.
0 2 0 0 0 11.01.2013Potencjał zakupowy polskich konsumentów w 2013 roku wyniesie 220 mld euroWedług corocznych prognoz instytutu GfK dotyczących siły nabywczej europejskich konsumentów, w 2013 roku potencjał zakupowy w Polsce wyniesie w sumie 220 miliardów euro, co daje polskiemu rynkowi 9. miejsce w rankingu zamożności rynków europejskich.
0 1 0 0 0 11.01.2013Kampania internetowa Frosty: dom mediowy OMD zamiast MPGDom mediowy OMD zajmie się całościową obsługą działań Frosty w Internecie w 2013 roku. Współpraca dotyczy planowania oraz zakupu kampanii, włączając w to wsparcie w wyszukiwarkach internetowych, RTB audience targeting oraz wsparcie platformy mobilnej. OMD przygotuje również kreacje do kampanii online.
1 1 0 0 0 11.01.2013Nowy spot Toyoty Auris (wideo)4 stycznia rozpoczęła się kampania zapowiadająca premierę Toyoty Auris. Akcja zakończy się w pierwszym tygodniu lutego, kiedy to wyemitowany zostanie nowy spot telewizyjny. Reklamy zostały zaadaptowane na potrzeby polskiego rynku, opracowano także autorskie przełożenie kampanii na inne media.
0 1 0 0 0 11.01.2013Polska Organizacja Turystyczna będzie promować Polskę w Azji. Kampania za 50 mln złPolska Organizacja Turystyczna zamierza w tym roku przeznaczyć 50 mln zł na promocję naszego kraju na rynkach azjatyckich, koncentrując się głównie na Państwie Środka. Polskę rocznie odwiedza około 30 tys. Chińczyków. POT oczekuje, że dzięki kampanii liczba ta wzrośnie kilkakrotnie.
0 1 0 0 0 10.01.2013Nowa agencja na rynku: The AddictivesThe Addictives to agencja komunikacji marek, która chce łączyć budowanie strategii, kreacji, działań PR i e-commerce z wykorzystywaniem nowoczesnych technologii. Firma jest spółką-parasolem w grupie z FaceAddicted i Mobberry, a jej właścicielami są Anna Robotycka i Piotr Krauschar.
1 1 0 0 0 10.01.2013„Zacznij rok w dobrym rytmie!” – kampania reklamowa Activii (wideo)Rozpoczęła się kampania telewizyjna Activii z portfolio Danone. Bohaterka spotu wspomina swoje świąteczne przyjemności. Jednocześnie w Nowym Roku chce zmienić swoje żywieniowe przyzwyczajenia.
0 1 0 0 0 10.01.2013Kampania promocyjna „Dolnośląskie w górę” planowana na majTrwają przygotowania do kampanii promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007–2013. Kampania rozpocznie się w maju i potrwa do czerwca.
0 1 0 0 0 10.01.201313 globalnych trendów w 2013 roku według agencji Havas (raport)Marian Salzman, CEO agencji Havas PR North America, wielokrotnie nagradzana specjalistka w dziedzinie identyfikacji trendów, od 17 lat przedstawia coroczne raporty. Każdy z nich prezentuje spostrzeżenia dotyczące zmieniających się wierzeń, systemów wartości, podejścia do życia i preferencji w zakresie mediów, a także szerszych zmian geopolitycznych, które mają wpływ na marki, biznes oraz sposoby tworzenia i kreowania wiadomości.