Tesco na pierwszym miejscu w rankingu medialności sieci handlowych
  • 0
  • 4
17.01.2013

Tesco na pierwszym miejscu w rankingu medialności sieci handlowych

Tesco było w grudniu najbardziej medialną siecią handlową w Polsce. Na drugim miejscu znalazła się Biedronka, która zwyciężyła w kategorii dyskonty, głównie dzięki wyraźnej dominacji w mediach społecznościowych. Lidl zajął trzecie miejsce, mimo że w badanym miesiącu poniósł największe wydatki reklamowe – wynika z danych Admonit. Badanie przeprowadzone przez Instytut Monitorowania Mediów dotyczyło również medialności polskich sieci sklepów z produktami elektronicznymi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 stycznia 2013