Lodówka spada z sufitu w reklamie Kinder Mlecznej Kanapki (wideo)
  • 2
  • 1
17.01.2013

Lodówka spada z sufitu w reklamie Kinder Mlecznej Kanapki (wideo)

Wystartowała nowa kampania Kinder Mlecznej Kanapki. W komunikacji kontynuowany jest format kreatywny bazujący na lodówkach przywoływanych klaśnięciem – w nowej odsłonie zmienia się jednak kontekst sytuacyjny oraz wiek bohaterów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 stycznia 2013

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
17.01.2013

Tesco na pierwszym miejscu w rankingu medialności sieci handlowych

Tesco było w grudniu najbardziej medialną siecią handlową w Polsce. Na drugim miejscu znalazła się Biedronka, która zwyciężyła w kategorii dyskonty, głównie dzięki wyraźnej dominacji w mediach społecznościowych. Lidl zajął trzecie miejsce, mimo że w badanym miesiącu poniósł największe wydatki reklamowe – wynika z danych Admonit. Badanie przeprowadzone przez Instytut Monitorowania Mediów dotyczyło również medialności polskich sieci sklepów z produktami elektronicznymi.