Ruszyły zgłoszenia early bird do IAB Mixx Awards 2022
  • 0
  • 1
12.07.2022

Ruszyły zgłoszenia early bird do IAB Mixx Awards 2022

Ruszyły zgłoszenia do kolejnej edycji IAB Mixx Awards – konkursu, w którym doceniane jest najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne wykorzystanie środowiska cyfrowego. Takie, które buduje wartość dla marki, firmy lub organizacji oraz wyznacza kierunki dla innych do kolejnych zmian. Zgłoszenia w ofercie early bird można przesyłać do 31 lipca, a zwycięzców poznamy pod koniec listopada.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54560 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 lipca 2022

11 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.07.2022

Raport Nielsena pokazuje, że za małe wydatki w przypadku połowy planów mediowych wystawiają na niebezpieczeństwo ROI

Nielsen opublikował raport, w którym zidentyfikował luki w budżetach marketingowych, kanałach i strategiach medialnych, które obniżają zwrot z inwestycji (ROI) w przypadku planów mediowych. Globalne badanie ujawnia dane i dostarcza informacji na temat tego, co zwiększa zwrot z nakładów na reklamę, jak mierzyć zwroty i jak ulepszyć dane, które marki już mają.