Ruszyła kampania reklamowa sieci Sizeer
  • 1
  • 1
2.04.2010

Ruszyła kampania reklamowa sieci Sizeer

1 kwietnia rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa wielomarkowej sieci Sizeer. Jest to pierwsza ogólnopolska kampania od czasu rebrandingu sieci. Celem podjętych działań jest dotarcie do szerokiego grona młodych klientów i zaprezentowanie im Sizeer nie tylko jako sieci handlowej, ale również miejsca zachęcającego do „uwalniania wolnego czasu”. Spoty reklamowe emitowane będą między 1 kwietnia a połową maja w stacjach muzycznych – MTV, 4fun.tv i Viva.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 kwietnia 2010

1 kwietnia 2010