0 1 0 0 0 22.04.2010Nowy produkt w portfolio firmy Cityboard MediaEkoplakat to nowe podłoże do druku, jakie proponuje swoim klientom Cityboard Media. Layouty z hasłem „Ekoplakat? ekologiczne”, wydrukowane na ekoplakacie™, można oglądać w kwietniu na warszawskich urządzeniach reklamowych Cityboard Media w formacie 6 x 3 m.
0 1 0 0 0 22.04.2010Opcom Connect połączy marki ze społecznościamiAgencja interaktywna Eskadra Opcom uruchomiła Opcom Connect (connect.opcom.pl) – jednostkę wyspecjalizowaną w prowadzeniu i obsłudze kampanii w mediach społecznościowych.
0 1 0 0 0 22.04.2010Walk The Line odświeża salony OrangeAgencja Walk The Line przygotowała dla Grupy TP projekty odświeżonego wystroju oraz rearanżacji ekspozycji produktów i usług oferowanych w salonach Orange oraz salonach sprzedaży TP.
0 1 0 0 0 22.04.2010Zwycięzcy konkursu Mocni Wizerunkiem 2010Znamy już laureatów szóstej edycji plebiscytu organizowanego w ramach IX Kongresu Public Relations – Mocni Wizerunkiem 2010. Zgodnie z ideą przedsięwzięcia są nimi firmy, które aktywnie udzielają się na polu społecznym i podejmują akcje charytatywne. W tym roku przyznano również nagrodę specjalną dwumiesięcznika „VIP Biznes & Styl”.
0 1 0 0 0 21.04.2010Ogólnopolska promocja posiłków w słoiczkach BoboVitaRozpoczęła się promocja obiadów, zup i deserów dla dzieci BoboVita „Baw się kolorami, ciesz się nagrodami!”. Wystarczy zebrać pięć kolorowych nakrętek ze słoiczków BoboVita, by wygrać cenne nagrody, w tym główną – 100 000 złotych. Promocja potrwa do 18 lipca 2010 roku.
0 1 0 0 0 21.04.2010Jak zdobyć prestiżowy certyfikat PR?Polscy adepci PR-u mają możliwość skorzystania ze sprawdzonych wzorców i zdobycia wiedzy na najwyższym międzynarodowym poziomie. Szkolenia na licencji London School of Public Relations są prowadzone w Warszawie przez Związek Firm Public Relations, jedynego przedstawiciela prestiżowej brytyjskiej szkoły w naszym kraju.
0 1 0 0 0 21.04.20106 nominacji KTR dla Artegence na XX-lecie polskiej reklamyNa 20. rocznicę reklamy i 15. rocznicę swego istnienia agencja interaktywna Artegence otrzymała sześć nominacji w konkursie kreatywnym KTR. Aż cztery z nich dotyczą pracy „Lech 3D”, jedna przyznana została za „Nike – T90 Laser III”, natomiast zespół kreatywny agencji zdobył nominację w konkursie Cannes Lions – Young Creatives.
0 1 0 0 0 21.04.2010Coca-Cola i Emeco tworzą 111 Navy Chair111 Navy Chair – krzesło wykonane z co najmniej 111 plastikowych butelek coca-coli pochodzących z odzysku, pojawiło się na mediolańskich targach 2010 Salone Internazionale del Mobile (14–19 kwietnia br.). To wspólna inicjatywa Coca-Cola Company oraz Emeco, znanego producenta mebli.
0 1 0 0 0 21.04.2010KFC kręci zwycięski lip dubJury konkursu „Nakręć lip dub w rytmie Wrapstar z KFC”, ogłoszonego 9 marca br., wyłoniło zwycięzcę – autora najlepszego scenariusza tego rodzaju występu. Profesjonalna ekipa filmowa, która zrealizuje zwycięski scenariusz, pojedzie do Marceliny z Gdańska.
0 1 0 0 0 21.04.2010ComPress SA dla Towarowej Giełdy Energii SA1 kwietnia br. Agencja ComPress rozpoczęła działania z zakresu public relations dla Towarowej Giełdy Energii SA. Obsługa PR obejmuje przede wszystkim doradztwo wizerunkowe, współpracę z mediami oraz dostarczanie opinii publicznej praktycznej wiedzy z zakresu funkcjonowania rynku energetycznego w Polsce i na świecie.