Maxwell House zmienia wizerunek
  • 1
  • 4
1.04.2010

Maxwell House zmienia wizerunek

Niestandardowa kampania outdoorowa, samplingi, akcje ambientowe oraz nowoczesne działania z dziedziny interactive to tylko niektóre z narzędzi, których użyto, by przekazać komunikat o zmianie wizerunku marki Maxwell House. Strategię komunikacji dla jednej z najbardziej rozpoznawanych marek kawy firmy Kraft Foods Polska przygotowała i wdroży TequilaPolska. Agencja prowadzi projekt w wyniku wygranego przetargu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Bartek Brzoskowski

14 lat temu

niestandardowe?

Z ta niestandardowością kampanii to można podyskutować - zależy od tego co uznajecie za standardowe :)

1 kwietnia 2010