Serenada podąża tropem Oscara - Marketing przy Kawie
Serenada podąża tropem Oscara
  • 1
  • 1
1.04.2010

Serenada podąża tropem Oscara

Rynkowy debiut Serenady, pierwszej polskiej marki serów żółtych, wspierany jest niekonwencjonalnymi działaniami marketingowymi. Już wkrótce na ekranach telewizorów pojawi się spot reklamowy przygotowany w łódzkim studiu „Se-Ma-For”. Podobnie jak nagrodzony Oscarem film „Piotruś i wilk”, został on wyprodukowany metodą animacji poklatkowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54965 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 kwietnia 2010