Ruszyła kampania promująca "Marketing w Praktyce"
  • 0
  • 1
12.09.2006

Ruszyła kampania promująca „Marketing w Praktyce”

„Wiedza – energia działania” – to hasło przewodnie kampanii, która obejmuje największe portale internetowe, radio, outdoor, prasę specjalistyczną i biznesową. Jej podstawowym celem jest poinformowanie o głębokich zmianach, jakie zaszły w miesięczniku i wypromowanie jego unowocześnionej formuły.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.09.2006

Zarządzanie danymi w XXI wieku

P. Harvey, Data Mining in the 21st Century, "Target Marketing", wrzesień 2006 Odrzućcie stare nawyki, a uzyskacie lepsze rezultaty – sugeruje autor artykułu. Opieranie się w marketingu bezpośrednim na prostych listach kontaktów wydaje się być już zupełnie wyeksploatowanym sposobem sprzedaży; przyszłość (i polepszenie wyników) należy do zaawansowanych technik zarządzania danymi. Artykuł przekonuje, że nowe działania polegają na zmianie podejścia do zarządzania danymi przy wykorzystaniu istniejących już narzędzi.