Zarządzanie danymi w XXI wieku
  • 0
  • 1
12.09.2006

Zarządzanie danymi w XXI wieku

P. Harvey, Data Mining in the 21st Century, „Target Marketing”, wrzesień 2006

Odrzućcie stare nawyki, a uzyskacie lepsze rezultaty – sugeruje autor artykułu. Opieranie się w marketingu bezpośrednim na prostych listach kontaktów wydaje się być już zupełnie wyeksploatowanym sposobem sprzedaży; przyszłość (i polepszenie wyników) należy do zaawansowanych technik zarządzania danymi. Artykuł przekonuje, że nowe działania polegają na zmianie podejścia do zarządzania danymi przy wykorzystaniu istniejących już narzędzi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 września 2006