0 1 12.09.2006Wystartował konkurs „Rozpoznaj drzewa”konkursy reklamowe TweetWystartował konkurs „Rozpoznaj drzewa” na serwisie przyrodniczym www.drzewapolski.pl.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54934 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 12.09.2006Paweł Kowalewski ekspertem na konferencji o świadomości konsumenckiej nastolatkówW najbliższy czwartek Paweł Kowalewski, prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce, będzie uczestnikiem panelu dyskusyjnego na temat metod komunikacji w edukacji konsumenckiej dzieci i młodzieży.
0 1 0 0 0 11.09.2006Wielka kampania Kinder w galeriach handlowychW ten weekend w galeriach handlowych w całym kraju ruszyła nowatorska kampania dla produktów marki Kinder z portfolio firmy Ferrero. Potrwa kilka miesięcy, w jej ramach zaplanowano szereg narzędzi marketingu bezpośredniego - animacje, zabawy i konkursy dla dzieci oraz niestandardowe materiały BTL. Koncepcja akcji została opracowana przez agencję reklamową Communication Unlimited.
0 1 0 0 0 11.09.2006Tele2 odsłania karty w kampanii swojego abonamentu telefonicznegoWczoraj w telewizji i prasie wystartowała sprzedażowo – wizerunkowa kampania reklamowa firmy Tele2, dotycząca abonamentu telefonicznego, nowej usługi oferowanej przez tego operatora.
0 1 0 0 0 11.09.20064 unikalne przepisy kulinarne na butelkach Coca-ColiOd września do października na półkach sklepowych obecna będzie unikalna limitowana seria butelek Coca-Coli o pojemności 2,0L.