0 1 0 0 0 22.06.20063M trzyma z nami!Od kwietnia Agencja reklamowa „Oskar Wegner” realizuje program promocyjny „Trzymaj z 3M” dla amerykańskiego koncernu 3M. Akcja skierowana jest do sieci dystrybucji. Działaniami objęta jest m.in. słynna marka Scotch Brite.
0 1 0 0 0 22.06.2006Peppermint zdobywcą 2 nagród w konkursie Golden Arrow oraz wyróżnienia dla agencji BTL rokuAgencja Peppermint otrzymała 2 nagrody w I edycji konkursu Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow, którego organizatorem jest SMB oraz VFP Communications - wydawca magazynu Media & Marketing Polska. Agencja została nagrodzona za kampanię dla marki Heyah(PTC) - „Simloki Game Over” oraz za kampanię „Pierwsze Ogólnopolskie Badania Całowania” dla marki NIVEA Lip Care(NIVEA Polska S.A.). Agencja Peppermint otrzymała również wyróżnienie za dokonania w 2005 roku przyznawane przez VFP Communications - wydawcę magazynu Media & Marketing Polska. Nagrody zostały wręczone agencji podczas wczorajszej gali Golden Arrow, która odbyła się w Fabryce Trzciny w Warszawie.
0 1 0 0 0 22.06.2006EventLab zdobywcą nagrody Golden Arrow Ambient21 czerwca rozdano nagrody Golden Arrow 2006. Agencja EventLab zdobyła nagrodę w kategorii Golden Arrow Ambient za opracowanie i egzekucję niestandardowej strategii komunikacji dla marki samochodów MINI w roku 2005.
0 1 0 0 0 21.06.2006Agencja Hand Made zakończyła redesign opakowań LireneNa półkach pojawiły się nowe opakowania kosmetyków do ciała Lirene. Autorem projektu jest agencja Hand Made. Zmiana opakowań do ciała Lirene jest drugą częścią całkowitego redesignu opakowań Lirene, który przeprowadziła Hand Made (część pierwsza obejmowała kosmetyki do twarzy).
0 1 0 0 0 21.06.2006Kolejna klubowa kampania reklamowa RIMMEL z Polonia Indoor AdvertisingW czerwcu rozpoczęła się kampania indoorowa nowej szminki RIMMEL Reach Moisture Cream. Kampania jest przeprowadzana w klubach na terenie całej Polski. Celem kampanii jest dotarcie do młodych dziewczyn i poinformowanie ich o wprowadzeniu na rynek nowego kosmetyku. Decyzja o realizacji kampanii w klubach wsparta jest pozycjonowaniem marki, która w swojej komunikacji odnosi się do clubbingu i zabawy. Ambasadorem marki RIMMEL jest top modelka Kate Moss, która znana jest z imprezowania do białego rana. Kampania została zaplanowana przez dom mediowy mediaedge:cia, layout został przygotowany przez agencję Banach Group.
0 1 0 0 0 21.06.2006MindChili: nowy serwis marki Perline dla Sanitec KOŁOSanitec KOŁO uruchomił serwis produktowy marki Perline, obejmującej ceramikę łazienkową, wanny i hydromasaże. Wypromowanie marki w Internecie zlecił wrocławskiej agencji MindChili, która już wcześniej opracowywała kreacje internetowe dla tego znanego producenta wyposażenia łazienek. Serwis dostępny jest pod adresem www.perline.pl.
0 1 0 0 0 21.06.2006Fresh wesprze Centrę jesieniąGrupa Fresh przygotuje akcję wsparcia sprzedaży akumulatorów marki Centra na sezon jesień-zima 2006/2007.
0 1 0 0 0 21.06.2006Wystartowała strona www.foto.pilsner.plW czerwcu tego roku uruchomiona została strona internetowa www.foto.pilsner.pl, za której pośrednictwem marka Pilsner Urquell będzie informować o wszystkich swoich projektach fotograficznych. Aktualnie pod adresem www.foto.pilsner.pl zainteresowani fotografią zawodowo, a także amatorsko znajdą najważniejsze informacje na temat konkursu Pilsner Urquell International Photography Awards – jednego z największych i najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów fotograficznych na świecie, który często nazywany jest Oskarami branży fotograficznej. Już niebawem strona komunikować będzie o rozpoczynającym się projekcie fotograficznym realizowanym przez Pilsner Urquell tylko w Polsce. Docelowo serwis zostanie rozbudowany i zawierać będzie wszystkie obszary działań i aktywności, w które zaangażowany jest lub będzie Pilsner Urquell (w tym projekty fotograficzne i jazzowe).
0 1 0 0 0 21.06.2006GENESIS PR współpracuje z TFI Banku HandlowegoAgencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z TFI Banku Handlowego. Obsługa obejmie działania korporacyjne oraz budowanie wizerunku marki. Umowę zawarto na czas nieokreślony. Firma GENESIS PR została wybrana w drodze przetargu.
0 1 0 0 0 21.06.2006Gazeta Prawna najchętniej czytana przez menedżerówWyniki najnowszych badań PRO wskazują, że Gazeta Prawna jest najczęściej czytanym przez menedżerów dziennikiem gospodarczym.*