Ruszyła kampania „Nie przemycaj”
  • 0
  • 1
20.06.2011

Ruszyła kampania „Nie przemycaj”

Wystartowała pierwsza w Unii Europejskiej społeczna kampania antyprzemytnicza. Działania realizowane w ramach kampanii skoncentrowane będą głównie we wschodnich województwach Polski położonych na granicy celnej z Rosją, Białorusią, Ukrainą, a także na granicy państwowej z Litwą. Za strategię komunikacji oraz koncept kreatywny akcji odpowiada agencja Tailor&Baker.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

eMeL

13 lat temu

Co tam jest na czerwono napisane?

Nie przemycaj.
Bądź ? a nie przestępcą.

Rozwiń komentarze

20 czerwca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
20.06.2011

Golden Arrow 2011 rozdane

Na tegoroczny konkurs marketingu bezpośredniego Golden Arrow nadesłano 141 prac, z czego 29 otrzymało wyróżnienia. Spośród wyróżnionych projektów 6 otrzymało nagrodę Golden Arrow, jeden zaś, oprócz nagrody – również Grand Prix. Wyniki zostały ogłoszone podczas uroczystej gali 17 czerwca w Fabryce Trzciny w Warszawie. Grand Prix przyznano agencji BBDO Warszawa za kampanię dla Frito Lay „Wymyśl nowy smak Lay’s”. Pozostałe wyniki w dalszej części informacji.