Kampania „Mam SM" z szansą na Lwa
  • 0
  • 1
20.06.2011

Kampania „Mam SM” z szansą na Lwa

Kampania „Mam SM” zdobyła dwie nominacje do nagrody PR Lions w Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 201.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54609 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 czerwca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.06.2011

Golden Arrow 2011 rozdane

Na tegoroczny konkurs marketingu bezpośredniego Golden Arrow nadesłano 141 prac, z czego 29 otrzymało wyróżnienia. Spośród wyróżnionych projektów 6 otrzymało nagrodę Golden Arrow, jeden zaś, oprócz nagrody – również Grand Prix. Wyniki zostały ogłoszone podczas uroczystej gali 17 czerwca w Fabryce Trzciny w Warszawie. Grand Prix przyznano agencji BBDO Warszawa za kampanię dla Frito Lay „Wymyśl nowy smak Lay’s”. Pozostałe wyniki w dalszej części informacji.