Ruszył Program "Jakość Obsługi 2008"
  • 0
  • 1
5.11.2008

Ruszył Program „Jakość Obsługi 2008”

Ruszył ogólnopolski Program „Jakość Obsługi 2008”. Misją akcji jest poprawa jakości obsługi w Polsce, oraz dostosowanie procesów obsługi konsumentów do standardów XXI wieku. Unikalność Programu, wynika z faktu, iż w skład Kapituły, decydującej o przyznaniu Godła „Jakość Obsługi 2008” wchodzą wszyscy konsumenci w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Anna

15 lat temu

brak odpowiedzi

Jak dlugo trwa proces rejastracji firmy? Czekamy juz 3 tygodnie i nie dostaliśmy zadnej odpowiedzi.

Rozwiń komentarze

5 listopada 2008

4 listopada 2008