0 1 0 0 0 17.11.2008Nowa kampania notebooków Asus z serii N autorstwa IDTrwa kampania telewizyjna adaptowana przez agencję ID. Kampania emitowana jest na kanałach TVN, TVP, Discovery i Polsat.
0 1 0 0 0 17.11.2008TequilaPolska multimedialnie dla EmpikuOd połowy listopada Empik rusza z nową ramówką swojej wewnętrznej telewizji. W Empik TV emitowane będą prezentacje produktów w nowym layoucie spójnym z odświeżonym brand identity sieci.
0 1 0 0 0 17.11.2008Eskadra Publica dla Grupy EnergaGrupa Energa powierzyła agencji Eskadra Publica wsparcie komunikacji wewnętrznej w procesie zmiany marki.
0 1 0 0 0 17.11.2008Początek głosowania internautów w konkursie WebstarfestivalRzpoczęło się głosowanie internautów na najlepsze polskie strony WWW w IV edycji konkursu Webstarfestival.
1 1 0 0 0 14.11.2008Orange wprowadza nową wizję markiNowa wizja wyrażona w zdaniu „together we can do more" jest wspierana przez globalną kampanię prowadzoną we wszystkich krajach świata, w których jest obecna marka Orange.
0 1 0 0 0 14.11.2008Ruszyła pierwsza kampania ATL dla toreb Greenbag10 listopada 2008 r. rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa dla ekologicznych wielorazowych toreb Greenbag. Spot reklamowy przygotowany został na zlecenie toruńskiej firmy Gam – producenta i wyłącznego dystrybutora Greenbagów w Polsce.
0 1 0 0 0 14.11.2008Ósma odsłona Świątecznej Promocji MasterCardAgencje grupy McCann przygotowały ósmą edycję dorocznej Świątecznej Promocji kart MasterCard. Główną nagrodą są 4 Fiaty 500, które Zwycięzcy będą mogli zaprojektować według własnego gustu, posługując się specjalnie przygotowaną aplikacją. Ponadto, po raz pierwszy losowanie nagród będzie transmitowane w Internecie.
0 1 0 0 0 14.11.2008Świąteczna akcja Instytutu Matki i DzieckaW tym roku Instytut Matki i Dziecka organizuje akcję świątecznych kart charytatywnych, aby pozyskać fundusze na zakup specjalistycznego sprzętu do intensywnej opieki dla małych dzieci.
0 1 0 0 0 14.11.2008Lotos wybrał agencję Zero,2 do obsługi marki DynamicAgencja reklamowa Zero,2 rozpoczęła współpracę z grupą kapitałową Lotos w zakresie obsługi submarki Dynamic. Jest to efekt wygranego przetargu na roczną obsługę, w którym brało udział kilka agencji. Pierwszą odsłoną wizerunkowej kampanii jest realizacja spotu reklamowego „Cienie mocy”.
0 1 0 0 0 14.11.2008Guarana Communications wspiera koncert charytatywny „Gwiazdy dla Kacpra”Agencja PR i reklamy Guarana Communications będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę public relations przygotowywanego na marzec 2009 Wielkiego Koncertu Charytatywnego „Gwiazdy dla Kacpra”, który zorganizowany zostanie w Górnośląskim Centrum Kultury w Katowicach.