Rusza program lojalnościowy Podravki
  • 0
  • 1
21.03.2011

Rusza program lojalnościowy Podravki

„Klub Słonecznego Pomidora” to program lojalnościowy Podravki stworzony dla miłośników pomidorów, dań pomidorowych i kuchni włoskiej. Użytkownicy platformy będą mogli gromadzić punkty i wymieniać je na nagrody, a także dzielić się z innymi użytkownikami swoimi sprawdzonymi recepturami. Początek działalności klubu, wspiera internetowa kampania reklamowa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54859 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

K.

13 lat temu

Klub słonecnego pomidora

Cóż za poważna biznesowa nazwa. Dyrektorem zarządzającym jest pewnie Kulfon, a jego zastępcą Monika.

Rozwiń komentarze

21 marca 2011