0 1 0 0 0 31.03.2011„Piękna historia” ponownie kampanią reklamową ReservedRuszyły kampanie reklamowe marek Reserved i Mohito. Za działania w Internecie odpowiada ponownie agencja performance marketingowa Cube Group.
0 1 0 0 0 31.03.2011TV Puls promuje wiosenną ramówkęTV Puls rozpoczęła kampanię promocyjną wiosennej ramówki. Reklamy prasowe ukazują się w TV guidach („Tele Tydzień”, „Fakt TV”, „Gazeta Telewizyjna”, „Super Express TV”, „Tele Magazyn”) oraz w prasie sportowej („Przegląd Sportowy”).
0 1 0 0 0 31.03.2011Agencja Estoria dla Franke PolskaOd marca agencja Estoria odpowiada za kompleksową obsługę PR marek Franke i Eisinger. W ramach umowy opracowała ich strategię komunikacji, zajmować się będzie także prowadzeniem działań media relations oraz wsparciem komunikacji bezpośredniej z dystrybutorami i salonami sprzedaży.
0 1 0 0 0 31.03.2011Kreatura dla Hoop ColiKampania „Okno na Hooptymistyczny Świat” przygotowana dla marki Hoop Cola otrzymała nagrodę główną w konkursie reklamy Kreatura, w kategorii Outdoor/Indoor/Plakat.
0 1 0 0 0 31.03.2011Rusza kampania reklamowa Wadowickich Kremówek Papieskich1 kwietnia rozpoczyna się telewizyjna kampania reklamowa Wadowickich Kremówek Papieskich, marki Gellwe. Kampania obejmie główne stacje telewizyjne: TVP1, TVP2, TVN i Polsat oraz kanały tematyczne dopasowane do grupy docelowej. Spoty będzie można oglądać do końca kwietnia.
0 1 0 0 4 31.03.2011Wizerunek agencji e-PR w InternecieJak agencje PR dbają o swój własny wizerunek online? Czy w ogóle to robią, a jeżeli tak, to z jakim efektem? Zbadała to marka AdSeo, tworząc raport ukazujący internetowy wizerunek wybranych agencji prowadzących działalność e-PR.
0 1 0 0 0 31.03.2011InPost pomaga budować mostNa placu Piłsudskiego w Warszawie stanie pokoleniowy most. W dniach 1–2 kwietnia, w szóstą rocznicę śmierci Papieża Jana Pawła II, sześciolatki stworzą wielki most z paczek – symbolicznie łączący dzieci z rodzicami. Uczestnicy zabawy wykonają również małe przesyłki z papieskimi pamiątkami, które za pomocą paczkomatów InPostu wyślą do dzieci z całej Polski oraz ośrodków polonijnych.
1 1 0 0 0 31.03.2011Kraków triumfatorem konkursu Kreatura (wideo)Projekt „Gołębie kręcą Kraków”, przygotowany przez Gminę Miejską Kraków i agencję TBWA, zdobył tytuł najlepszej kreacji reklamowej ubiegłego roku w XV edycji ogólnopolskiego konkursu kreacji w reklamie „Kreatura 2011”. 30 marca, podczas uroczystej gali w Fabryce Trzciny w Warszawie, uhonorowano 22 prace.
0 1 0 0 0 31.03.2011Chorwacja z innej stronyJuż jutro uroczyste otwarcie wystawy Be CROative, promującej Chorwację jako kraj innowacji, wynalazków i oryginalnych, najwyższej jakości produktów. Wystawę promuje spot emitowany na ekranie wielkoformatowym w centrum Warszawy (rondo Daszyńskiego). Uruchomiono też fan page na Facebooku, na którym na bieżąco publikowane będą informacje z imprezy.
0 1 0 0 0 31.03.2011Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2010. Dobre praktyki”31 marca Forum Odpowiedzialnego Biznesu opublikowało dziewiąty już „Raport odpowiedzialny biznes w Polsce 2010. Dobre praktyki”. Rosnące zaangażowanie małych i średnich przedsiębiorstw w mniejszych miastach, coraz powszechniejsze zastosowanie mediów społecznościowych w działaniach CSR – to tylko niektóre z trendów, jakie można zauważyć w analizie raportu.