Imago PR i Wójcik Fashion ubiera dzieci i młodzież
  • 0
  • 1
21.03.2011

Imago PR i Wójcik Fashion ubiera dzieci i młodzież

Do grona klientów Imago PR dołączyła spółka Wójcik Fashion, producent ubrań dla dzieci i młodzieży. Agencja odpowiada za komunikację korporacyjną oraz produktową dwóch marek producenta, w tym za działania w obszarze social media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54871 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 marca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.03.2011

Popularność Małysza maleje

W weekend odbyły się ostatnie zawody, w których wziął udział Adam Małysz. Już za kilka dni w Zakopanem będzie miała miejsce jego uroczysta impreza pożegnalna. Przez lata kariery udało mu się zbudować pozytywny i spójny wizerunek. Małysz postrzegany jest przez Polaków m.in. jako osoba utalentowana, popularna, sympatyczna oraz godna zaufania. Trzeba jednak zaznaczyć, że popularność skoków narciarskich i rozpoznawalność samego sportowca wśród Polaków w roku 2010 były najniższe od lat – wynika z badania instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia.