Rusza globalna kampania Reeboka (wideo)
  • 1
  • 1
21.07.2011

Rusza globalna kampania Reeboka (wideo)

Reebok Classics razem z producentem muzycznym i projektantem Swizzem Beatzem zaprezentowali wspólne przedsięwzięcie – kampanię Reethym of Lite. Kampania promuje nową kolekcję odzieży i butów marki, łączącą w sobie miejski styl Reeboka z lekkością i najnowocześniejszymi technologiami, poprzez pokazanie motywu „Reethym of Lite” widzianego okiem samego artysty.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 lipca 2011