Internetowa kampania Xenny Extra (wideo)
  • 1
  • 1
21.07.2011

Internetowa kampania Xenny Extra (wideo)

Ruszyła internetowa kampania reklamowa preparatu na zaparcia Xenna Extra. Działania w Sieci są kontynuacją wakacyjnej odsłony spotu telewizyjnego i mają na celu zwrócenie uwagi na fakt, że podczas letnich wyjazdów wiele kobiet doświadcza uciążliwych zaparć, dlatego warto wyposażyć wakacyjną apteczkę w ten środek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 lipca 2011

20 lipca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.07.2011

Druga edycja konkursu na intranety

Do 31 lipca można zgłaszać intranety oraz osoby związane z komunikacją wewnętrzną w organizacjach do drugiej edycji konkursu Internale Poland. W pierwszej edycji konkursu wystartowało ponad 40 podmiotów, w tym najważniejsze i największe firmy działające na polskim rynku oraz instytucje samorządowe. Zwycięskie laury i wyróżnienia zdobyły: ING Usługi Finansowe, Kompania Piwowarska, Urząd Miejski w Gliwicach, VB Leasing Polska, Pekao, Allianz Polska, Accenture, Leroy Merlin, PTK Centertel, Budlex Sp. z o.o. oraz Sanofi Aventis.