Wzrasta poziom irytacji reklamą
  • 0
  • 1
21.07.2011

Wzrasta poziom irytacji reklamą

Dwuletnia historia pomiaru Wskaźnika Irytacji Reklamą (WIR) przez firmę OMG Metrics wskazuje na obecność trwałego trendu wzrostu poziomu irytacji reklamą. Powodów wzrostu można szukać we wzmożonej emisji m.in. reklam telewizyjnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

znudzony reklamami

13 lat temu

Szkoda słów na komentowanie denerwujących reklam

Na szczęście wraz z kablówką w dekoderze UPC jest dysk na którym zapisuję ciekawe pozycje (Szkło kontaktowe, filmy itp) i z półgodzinnym opóźnieniem spokojnie oglądam przeskakując reklamy. Doskonała rzecz, zwłaszcza kiedy w TVN czy Polsacie wloką się reklamy przez 20 minut po 4 razy podczas jednego filmu!

Rozwiń komentarze

21 lipca 2011

20 lipca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 6
20.07.2011

Druga edycja konkursu na intranety

Do 31 lipca można zgłaszać intranety oraz osoby związane z komunikacją wewnętrzną w organizacjach do drugiej edycji konkursu Internale Poland. W pierwszej edycji konkursu wystartowało ponad 40 podmiotów, w tym najważniejsze i największe firmy działające na polskim rynku oraz instytucje samorządowe. Zwycięskie laury i wyróżnienia zdobyły: ING Usługi Finansowe, Kompania Piwowarska, Urząd Miejski w Gliwicach, VB Leasing Polska, Pekao, Allianz Polska, Accenture, Leroy Merlin, PTK Centertel, Budlex Sp. z o.o. oraz Sanofi Aventis.