Nestle oferuje „Becikowe" (wideo)
  • 1
  • 1
21.07.2011

Nestle oferuje „Becikowe” (wideo)

21 lipca rozpoczyna się ogólnopolska loteria Wygraj „Becikowe”, organizowana przez Nestlé Nutrition. Promocja będzie trwała 100 dni – do 28 października 2011 roku. Wsparciem marketingowym loterii będą działania prowadzone m.in. w prasie kobiecej oraz parentingowej, a także w telewizji (m.in. w takich stacjach jak Polsat, TVN i TVP) oraz w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54564 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 lipca 2011

20 lipca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.07.2011

Druga edycja konkursu na intranety

Do 31 lipca można zgłaszać intranety oraz osoby związane z komunikacją wewnętrzną w organizacjach do drugiej edycji konkursu Internale Poland. W pierwszej edycji konkursu wystartowało ponad 40 podmiotów, w tym najważniejsze i największe firmy działające na polskim rynku oraz instytucje samorządowe. Zwycięskie laury i wyróżnienia zdobyły: ING Usługi Finansowe, Kompania Piwowarska, Urząd Miejski w Gliwicach, VB Leasing Polska, Pekao, Allianz Polska, Accenture, Leroy Merlin, PTK Centertel, Budlex Sp. z o.o. oraz Sanofi Aventis.