Rusza druga odsłona kampanii LECH Lite - Marketing przy Kawie
Rusza druga odsłona kampanii LECH Lite
  • 0
  • 1
16.06.2006

Rusza druga odsłona kampanii LECH Lite

W poniedziałek, 19 czerwca rusza druga odsłona kampanii reklamowej nowego piwa LECH Lite. Butelka ze srebrno-zieloną etykietą będzie bohaterem spotów reklamowych oraz layoutów prasowych i internetowych. LECH Lite szczególnie intensywnie będzie obecny w sieci. Główne strony portali gazeta.pl, polki.pl oraz o2.pl zmienią kolor na srebrny – charakterystyczny dla piwa lite. Z kolei w onet.pl i wp.pl zobaczymy unoszącą się lekko butelkę nowego piwa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55729 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 czerwca 2006

14 czerwca 2006