Sieć RMF MAXXX coraz silniejsza
  • 0
  • 1
16.06.2006

Sieć RMF MAXXX coraz silniejsza

Sieć radiowa RMF MAXXX umacnia swoją pozycję na rynku radiowym i sukcesywnie zyskuje słuchaczy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.06.2006

Najnowsze wyniki badań skuteczności reklamy wewnętrznej

71 proc. Polaków w wieku powyżej 15 lat, zamieszkujących 10 największych miast w Polsce, spędza czas w lokalach gastronomicznych, kinach i centrach sportowych. Blisko 40 proc. respondentów, odwiedzających te miejsca, przyznało, że rejestruje zamieszczone wewnątrz nich reklamy - wynika z najnowszych badań skuteczności reklamy wewnętrznej (indoor), które na zlecenie agencji Polonia Indoor Advertising przeprowadził instytut badawczy Mareco Polska.